zombierenässansen.blogg.se

Några intressanta personer från renässansen lever igen...

Inlägg 4

Publicerad 2015-12-11 15:04:00 i Allmänt,


Livet kanske var menat för detta, en känsla av att vara nära naturen och närra livets slut. Innan jag åker iväg till paradiset kanske jag borde se paradiset jorden har att erbjuda. här ute på landsbyggden kan jag känna av livet som en bonde men när jag kommer tillbaka till villan kan jag ta på mig fina kläder igen, du vet något som en ambassadör hade haft på sig. livet är fyllt av konstiga händelser, liver som general fylld mig med adrenalin tills jag insåg att det finns bättre arbete för en man av mitt värd, och låt ingen annan säga att det var för att jag började förlora slagen, jag hade full koll på läget.

Tankar flyger omkring, vad ska jag lämna er med? Ni kanske tror att mina elitiska idear jobbar emot är, och att om vi jobbar tillsammans kanske vi alla kan ha en snäll värld utan krig, väx upp. Världen är full av onska, gud lämnade denna jord för länge sen och av bra andledningar, så nästa gång du är arg på din ledare, kom ihåg din plats och vet att den kan alltid bli sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela